Ioan Bozac: Despre cărţile mele

Am ocazia sa va prezint cele trei carti care mi-au aparut pana acum. Iata, deci, ce voiam sa stiti despreele : In octombrie 2004 a iesit „O alta lume – Amintiri din tinerete, si nu tocmai”, la editura Criterion Publishing, condusa de dl. Gabriel Stanescu – personalitate remarcabila intre intelectualii exilului romanesc. Domnia-sa m-a incurajat sa public cartea, in urma colaborarii mele la revista „Origini” (Romanian Roots), pe care o conduce. Totodata, mi-a facut onoarea de a fi prezent la lansare, precum si de a se referi favorabil la mine, intr-un interviu acordat Radio Renasterea (al Arhiepiscopiei Ortodoxe a Vadului, Feleacului si Clujului). Lucrarea – inceputa in primavara lui 1989 in singuratatea din Petrova-Maramures, unde eram medic de circumscriptie – are doua parti. Prima – intitulata „Impresiile unui medic de tara” – contine descrieri ale unor locuri si situatii cu totul noi pt. mine. A doua – intitulata „Surghiunul” – este un fel de roman autobiografic, zugravind ce am trait la ruperea de orasul pe care nu-l parasisem decat in vacante in cei 28 de ani de pana atunci. >>>>

Iulie 4, 2008. carti noi.

Trackback URI

