Dana Banu: „În atelierul meu“

În acest moment am pe masa de lucru 2 volume, „La capătul nopţii”(roman) şi „Scrisori pentru Mutti”(versuri). Romanul l-am început de puţină vreme, terminasem „Magda-Lena” şi semnele”(un volum la care am lucrat aproape 8 ani şi care urmează să apară în iarnă la o editură din Franţa) şi eram cumva descoperită, mă obişnuisem cu lucrul pe textul lui, mă obişnuisem cu scrisul la proza mea de zi cu zi iată de ce mi-a fost chiar uşor să încep acest al doilea roman. Nu mă voi grăbi să îl termin, pentru mine e mai important scrisul în sine nu momentul publicării. „Scrisori pentru Mutti” va fi o carte de poezie purtând atât de via mea amprentă nostalgică, nostalghia, cum îi spun eu, mă defineşte în poezie şi îmi dă, sper eu, un timbru personal. >>>>

Iulie 11, 2008. 1.

Trackback URI

