Elena Buică „Atelier literar“

Scriu proza scurta. Mi se pare ca oamenii nu mai au ragazul necesar sa citeasca romane cu subiecte pe mai multe planuri, cu evenimente multe, care merg paralel, apoi se intretaie si se unesc in finalul celui de al treilea volum. Oamenii inclina acum mai mult spre proza scurta, daca se poate din biblioteca de buzunar, sa poata citi, eventual, si in tramvai, cu subiecte din viata lor si care isi pastreaza savoarea autenticitatii. Putini sunt cei care mai privesc literatura ca pe un act vital si edificator. In afara de aceasta, nici eu nu am exercitiu indelungat al scrisului – am inceput sa scriu si sa public cand pasisem spre apusul vietii – si ca atare, nici multa vreme nu-mi sta inainte pentru a scrie romane la care sa lucrez cate 10 ani. Viata iti poate juca renghiuri neasteptate si n-ar fi exclus sa nu-mi ajunga timpul nici chiar pentru primul roman. >>>>

Iulie 11, 2008. 1.

Trackback URI

