Petre Bucinschi: Pe masa mea de lucru se află noul meu roman intitulat „Păpuşile se răzbună“

La masa mea de scris, în faţa calculatorului, mă simt una din acele victime fericite ale scrisului. Scriu zilnic, ca un exerciţiu, dar asta nu înseamnă că tot ce scriu, public. Tehnica a evoluat atât de mult încât astăzi se scrie direct pe calculator, o fac şi eu, dar nu întotdeauna. Coala albă de hârtie pe care pixul scrie singur ca un autodicteu îmi face plăcere. Recunosc, sunt şi zile când inspiraţia nu vine, atunci prefer să fac cu totul altceva, să citesc, să mă plimb şi să aştept inspiraţia să-şi anunţe sosirea printr-un telefon sau… De obicei, îmi place să scriu noaptea, nimic nu mişcă, nimic nu se aude, mă cufund într-o linişte totală în care îmi găsesc gândurile, ideile vin de la sine, cuvintele curg. Alteori mă scol dis de dimineaţă, îmi fac toaleta, o felie de pâine prăjită cu unt, o cafea sau o cană de ceai şi iau loc la masa de scris. Eeei! Într-o zi ca asta a scrie e ceva mai dificil. Zgomotul străzii mă deranjează iar atunci când soarele îmi bate prin geam pe birou, inima îmi dă ghes să ies afară. >>>>

Septembrie 21, 2008. despre carti.

Trackback URI

