Ioana Stuparu: „Scriu ce şi cum îmi dictează sufletul“

« Tovarăşi de ultimă zi » si « Vera » Acestea sunt titlurile celor două romane care se află pe masa mea de lucru. Sper să spun în curând: “Gata, sunt bune de tipar”. Care va fi primul? Încă nu ştiu. Amândouă înseamnă pentru mine foarte mult. Piesa de teatru, dramă în trei acte intitulată “Directoarea”, trebuie s-o mai trec încă o dată pe sub lupa exigenţei. Scriu de toate, atâta timp cât izvorul inspiraţiei mă poartă pe ale sale valuri. Scriu ce şi cum îmi dictează sufletul, bobiţa de nisip iubitoare de semeni, mărturisitoare de Dumnezeu. Scriu proză scurtă, versuri, cronici ale diverselor evenimente, povestiri pentru copii. Scriu în special pentru copiii preşcolari povestiri în versuri, la care am facut şi ilustraţiile, sperând ca aceste cărticele de colorat să ajungă cât mai repede la îndemâna celor mici. >>>>

septembrie 21, 2008. santier literar.

Trackback URI